9 Ekim 2014 Perşembe

The Balm Sexy Mama

Bugün Sexy Mama'dan bahsedeğim. Hepinizin artık ezberlediği bu seksi ablamızı birde benden dinleyin.



Yukarda öyle seksi abla dediğime bakmayın, bu pudra sınıfta kaldı. Ambalajının güzelliği içine yansımamış. Bence bir Rimmel Stay Matte olamaz zaten, onun yeri bende çok farklı. Bu 7 gr iken Stay Matte 11 gr! Stay Matte'in artık kapak sorunuda yok, oh mis. Neyse efendim geçelim Sexy Mamaya. Parlamayı alıyor ama dayanmıyor. Bende dayanmıyor yani 1 saat sonra parlıyor burnum parıl parıl. Normalde öyle parlamaz o burun, yok göremezsiniz. Cildim karma ama bununla resmen yağlı oldu. Hiç bir pudram bu ihaneti yapmadı bana. Ayrıca transparan değil bence suratımı turuncuya çevirdi resmen. 


İçerisinde simcikler var. Zaten Loreal True Match yeterince simli değilmiş gibiii buda simli. Ha hiç mi beğenmedim?
Paraben içermemesini beğendim. Daha da bu pudrayı almam. Beğeneni çok fakat ben 1 puan veriyorum o da parabensiz oluşuna...




7 yorum:

  1. Üstüste sürünce cakey görünüm de veriyor. Renksiz, transparan falan değil.

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım bana da beklerim . :) Lapermstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Elifcim merhaba,
    etkinlik detaylarını blogumda paylastım..seni tanıdıgıma cok sevindim. Bloguma da, çekilişime de beklerim.

    sevgiler.

    http://tanrimevleniyorum.blogspot.com/2014/10/balkopugu-ile-bloggerlar-bursada-bulustu.html

    YanıtlaSil
  4. Benim alıp almama arasında kaldığım bir pudraydı iyiki almamışım bu arada blogunu hemen takibe aldım banada beklerim :)
    http://mylittlemascara.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil