29 Mart 2015 Pazar

Diadermine Gözenek Temizleyici ve Canlandırıcı Tonik

Merhabalar. Blogumdaki düzeni bir türlü oturtamadım sürekli yazılarım aksıyor. Sürekli olarak vakitsizlikten şikayetçiyim. Ygs, okuldaki quizler, vizeler derken yine 1 ay oldu ben yazı yazmayalı. Şu düzeni nasıl oturtacağım bilemiyorum. Elimden geldiğince denediğim ürünlerle ilgili fikirlerimi sizlerle paylaşmaya çalışıyorum. Umarım bundan sonra düzeni oturturum diyerek konuya giriş yapıyorum.

Benim uzunca bir süredir kullandığım bu tonik gözenekleri temizleyip sıkılaştırmayı vaad ediyor, aynı zamanda canlandırıcı olarak geçiyor.


Makyajımı temizliyorum ardından jel veya haftada 1 peelingimi uyguluyorum. Jel temizleyicimde peelingimde Yves Rocher'dan ve çok  memnunum. Ardından pamuğa  döktüğüm toniği cildime uyguluyorum. Jel çok iyi temizlediği için hiç bir makyaj kalıntısına rastlamadım. Cildimin nefes aldığını ferahladığını hissettim fakat aylardır düzenli olarak her gece kullanıyorumbazen sabahlarıda kullanıyorum ama hala gözeneklerimde bir sıkılaşma olmadı. Onun dışında fiyatına göre iyi bir ürün. Sanırım indirimde 14 liraya falan almıştım. Ben alalı bir hayli oldu ama şuan ki fiyatını bilemiyorum. Kozmetiklerde sürekli olarak bir fiyat yükselişi var.


Özetleyecek olursak

* Ferahlatıyor.
* Cildi kirden arındırıyor.
* Gözenekleri temizliyor.
*Gözenekleri sıkılaştırmıyor.

Memnun kaldım fakat bir daha ki sefere başka bir ürün deneyeceğim. Hatta Farmasinin toniğini aldım bile. Yedekte bekliyor. 

İyi akşamlar  diliyorum efendim :)

1 yorum: