22 Şubat 2014 Cumartesi

Bugün ki makyajım


Herkese merhabalar,

Öncelikle yazımı geciktirdiğim için kusura bakmayın, burun ameliyatı oldum sargılarım henüz bugün çıktı.

Ben bugün böyle bir makyaj yapmajı tercih ettim. Şimdi aşamalarıyla size anlatacağım.

Önce yüzümü yıkayıp nemlendiricimi sürdüm ardından bronz allığımla kontürleme yaptım, yanaklarıma elmacık kemiğimin altına, burnuma çeneme ve alnıma. Sonra açık renk fondötenimi aydınlatmak istediğim bölgelere sürdüm ve kontürlemelerle beraber yaydırıp hafiflettim. Daha sonra ten rengimde ki fondöteni tüm cildime uyguladım.



Göz çevresi için flormardan aldığım absolute concealer'ı kullandım. Kapatıcılığını yeterli bulmadığım için üzerinden açık renkli fondötenimle geçtim. İndirimdeyken bir deneyeyim demiştim fakat pek memnun kalmadım yapısı çok hafif ve çizgilere kolay doluyor. Önceki concealer'ım olan likit Golden Rose'u daha çok beğenmiştim, çizgilere dolmuyor ve kapatıcığılı yeterli düzeydeydi. Absolute concealer çok olmasada hafif simli yapısıyla biraz ışıltı katıyordu tek beğendiğim yönü bu oldu açıkcası bu kapatıcının. Neyse göz makyajına devam edelim. 

Gözüme çektiğim likitte Golden Rosedan. Watsonsdan indirimden 6 liraya almıştım. Gözüme onu uyguladım ve üzerine flormardan hediye gelen siyah farı kullandım. Hafif simleriyle bence çok şeker bir ürün ve daha önce kullandığım farlardan daha yoğun, kalıcı bir yapısı var. 

Kirpiklerim için Cecilden aldığım ambalajı turuncu rimeli kullandım. Dolgunlaştırma, uzatma ve tel tel ayırmada 1 numaralı bir ürün bence severek kullanıyorum. Kaşlarımın altına aydınlatması için Catherina Arley silky touch farının beyazını kullandım. Ayrıca bu darı göz pınarlarım kapağa doğru sürdüm bu görüntüyü seviyorum geçişli ve yumuşak görünüyor.


Yanaklarım için flormardan yine hediye gelen pembe allığı uyguladım ve Maybelline SuperStay 24 saat kalıcı mat pudrayla fırça yardımıyla sabitledim. 1 hafta boyunca burnumda tamponla gezdiğim için sürekli ağzımdan nefes almak zorunda kaldım ve dudaklarım çok kurudu o yüzden dudaklarıma sadece ballı vazelin uyguladım.



Böylelikle makyajım bitmiş oldu. Umarım yararlı olabilmişimdir. İyi akşamlar diliyorum efendim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder