28 Şubat 2014 Cuma

Dermokil Cilt Bakım Maskesi ve Kil Therapy Yüz Maskesi Peeling

Merhabalar
Bugün sizlere Dermokil Cilt Bakım Maskesi'ni ve Kil Therapy Yüz Maskesi Peeling'ini anlatacağım. Bu ürünleri 6-7 ay önce kuaförlere toptan satış yapan bir yerden almıştım.

Kil Therapy Yüz Maskesi Peeling

  • Yüzü derinlemesine temizler,  doğal detoks uygular. 
Evet kesinlikle doğru. Temizliği derinlemesine hissediyorsunuz.

  • Doğal nano  mineral ve tuzlar ile cilt altına inerek cilt dokusunu sıkılaştırır ve kırışıklar ile kaz ayaklarını giderir. 
Sıkılaştırma konusunda hakkını vermek lazım fakat bende kırışık olmadığı için anneme sordum öyle bir etkisinin olmadığını söyledi.

  • Ciltte bulunan akne ve sivilceleri giderir. 
  • Güneş lekeleri, hamilelik lekeleri ve çilleri giderir. 
Çiller içinde kardeşime sordum o da çillerinde bir azalma olmadığını söyledi.

  • Yüzdeki ölü derilerin peeling ile atılmasını sağlayarak yüzü gençleştirir. 
Ölü derileri cidden atıyor çünkü ürünü uygulayıp yüzümü yıkadıktan beyazladığını görebiliyorum.

  • İçeriğinde bulunan doğal flor gazı sayesinde rahatlık ve ferahlık   verir. Stresi ve günün yorgunluğunu alır. 

Verdiği ferahlık cidden insanı rahatlatıyor işte bu özelliğini çok sevdim.

  • %100 doğal spa ürünüdür. 
  • Natural bir ürün olarak kesinlikle hiç bir kimyasal ve yapay katkı maddesi içermez. 



Dermokil Cilt Bakım Maskesi



Normal, kuru, yağlı ve akneli cilt tipleri için çeşitleri bulunuyor. Ben normal ciltler için olanını kullanıyorum. Yüzümü hafifçe ıslatıp fırça yardımıyla uyguluyorum 20 dakika bekletip yıkıyorum. Cildimi yumuşacık yapıyor ve çok güzel ferahlatıyor.  İçerisinde bulunan kil bileşenleri sayesinde cildi yağdan ve kirden arındırarak sivilce ve siyah nokta oluşumunu engelliyor. Yalnız cildimi kuruttuğu için yıkadıktan sonra Bepanthol krem sürüyorum. Kışın kuruyup pul pul dökülen cildime iyi geldiğini düşünüyorum.

İyi günler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder