5 Mayıs 2015 Salı

Farmasi Ürünlerim

Herkese merhaba. Sanırım artık bunlar hakkında yazmanın vakti geldiiii. Annem farmasi'ye üye oldu geçen aylarda. Bir miktar satış yapıncada hediye ürün gönderimleri oluyormuş. 

Delicate Care ürünleri hediye gelen ürünler concealer benim kendi aldığım ürün. Concealer'ın kapatalığı orta karar  diyebilirim. Başta alttaki kapağı çevire çevire ürünü alamadım uzun uğraşlar sonucu ürün geldi efendim neyse kullandım ortalarına doğru yine aynısı oldu. İçindeki mekanızma ilerliyor ürün gelmiyor sebebini bilmiyorum ama böylelikle ürünün gramajı baya düşüyor. Bu ürünü bitenler yazısına koydum zaten bir daha alacağımı sanmıyorum başka kapatıcılar deniyciğiim.




Gelelim toniğimize sıradan bir tonik evet cildi makyaj kalıntılarından arındırıyor falan ama gözenek şıkılaştırma falan yok efendim. Cildi bi ferahlatıyor yapış yapış his bırakmıyor ürün güzel ama bana gözenek sıkılaştırıcı lazım..

Makyaj temizleme sütümüz ise Garnier makyaj suyundan iyi çift fazlıdan bi tık aşağıda olarak temizliyor maskarayı. Garnier biraz uğraştırıyor (waterproof harici) Çift fazlı hemen temizliyor fakat bu ikisinin arasında. Bu da yapış yapış his bırakmıyor fakat kullanımdan sonra cildimi yıkamaya ihtiyaç duydum. Bu memnun kaldığım bi ürün oldu kendim bir daha alırım.

1 yorum: