4 Mayıs 2015 Pazartesi

Favori Baharlık/Yazlık Rujlarım

Herkese yeniden  merhaba. Yaz yüzünü iyice göstermişken baharlık ve yazlık rujlar için bir post hazırlanmaya niyet ettim bir kaç gün önce. Fakat Aydından Bursa'ya yolculuğum yüzünden eve yerleşme falan derken bir kaç gün aksadı bugüne kaldı. Benim sıcak havalara en çok yakıştırdığım rujları göreceksiniz bu yazımda. Hem yaz ayları için hemde Nisan ve Mayısı da dahil edip baharlık rujları da dahil ettim. E haydi başlayalım o halde.



Golden Rose Velvet Matte: Dudakları kurutmayan yumuşacık
sürümlü bir ruj. BenceGolden Rosebu seriyi asla piyasadan
kaldırmamalı. En sevdiğim ruj ünvanına sahip kendileri!



 Nyx Lipliner: Tek başınada rujsuz kullanıyorum
kendisini. Dudaklardaki kusurları baya belli
ediyor peeling yapmazsanız ama tam bir yaz
rengi bence.


Pastel Nude: Yeni çıkan bu serinin hepsi böyle mi
acaba bilmiyorum ama pigmentasyonu biraz daha
iyi olsaymış çok deli anlaşıcaktık kendisiyle.
Aşağıdaki fotoğraf bir kaç kat uygulanmış hali.


Farmasi Shine Rush: Bi tarafı ruj bi tarafı gloss
olan bu ruj bana firma gönderimi. Öyle abartılı
bir şekilde bayılmasamda bu ürünü sevdim. Zaten
başlıkta yazdığı üzere bu postta favorim olan
ürünler olucak yani memnun olmadığım ürünlere
yer yok bu postta :) İlk denediğim sadece ruj
altındaki glos uygulanmış hali.

                                     
Avon Indulgence Orchid Petal: Kataloga görüp mor diye
aldığım fakat pembe çıkan ruj. Çok güzel kokuyor, çok
güzel nemlendiriyor. Hafif yapısıyla dudaklarda ağırlık
yapmıyor. Fakat rengine tam alışamadım yaa tm sevemedim gibi.


Avon Optimistic Orchid: Pigmentasyonu zayıf
olan bu rujun nemlendirmesi gayet iyi.        
Önceden  hakkında yazmıştım tık tık.


  
Pastel ProFashion Matte 554: Golden Rose'la Yarışır derecede.
Matlığı, sürüm kolaylığı, dudakta kayması aynı Golden Rose
hatta ambalajı ondan daha kaliteli. Yaz için sımsıcak tatlı
bir neon pembe.



Deborah Ilrosetto 809: Beyaz tenle çok uyumlu,           
çok tatlı çiçeksi bir kokusu var asla rahatsız etmiyor. 
Baya kalıcı, bişeyler yiyip içtiğinizde morluğu        
gitsede pembeliği dudakta kalmak için inat
ediyor sanki :D Ruj sürmemişsiniz dudaklarınız
hafif oluyor. Çok güzel nemlendiriyor.





Biri dudakta parlaklıktan başka renk vermeyen yapış yapış yapmayan aynı zamanda dudakları nemlendiren Max Factor, Diğeri hem renk verip hem yapış yapış yapan birde dudaklarımı hafif uyuşturan Avon colortrend. Karar sizin ben ikisinide seviyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder