31 Mart 2014 Pazartesi

Boyacıoğlu Alışverişi

Allahım allahım ilk fırça setimden hayal kırıklığına uğramadığım için çok mesudum. Evet evet ilk fırça setim şuana kadar ya süngerle ya da elimle sürüyordum fondöteni, farları aplikatörle falan. Bu markayı daha önceden duymadığım için biraz tereddüt ederek aldım fakat sonuçtan çok memnunum. Bır kaç blogda okuduğum kadarıyla ecotools fırçalarıyla kalitesi aynıymış. Ecotools watsons'ta 45tl ben Lionesse'yi Boyacıoğlundan 20tl'ye aldım. İçerisinde fondöten fırçası yoktu onu ayrı olarak 7tl'ye aldım.


Lionesse markasının ne kirpiği ne yapıştırıcısı beni onları aldığıma pişman etmedi. Sadece kirpik yapıştırma konusunda biraz acemiyim o da benim kusurum.

Gelelim Flormar'ın makyaj temizleyici mendiline; beni aşırı derece de tatmin etmedi açıkcası. Ilk defa mendil tarzında makyaj temizleyicisi alan biri olarak büyük beklentiler içerisinde almıştım fakat beklentilerimi karşılamadı. Biraz bastırmam, ovalamam yani uğraşmam gerekti. Suya dayanıklı rimellerim için uçuna biraz Flormar'ın suya dayanıklı göz makyajı temizleyicisinden döküyorum işimi görüyor fakat genel olarak bu mendilden memnun kalmadım. Sadece Flormar'ın mendili mi böyle yoksa bütün mendil tarzı makyaj temizleyiciler mi? Deneyip ögrenmeye devam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder