30 Mart 2014 Pazar

Loreal Paris Makyaj Temizleyicisi ve Canlandırıcı Tonik

Öncelikle uzun süredir yazamadığım için özür diliyorum. Ygs'ye hazırlanıyordum ve epey zorlu bir süreç geçirdim çok yoğundum. Lafı uzatmadan yazıya geçiyorum.

Ben bu makyaj temizleyicisinden çok memnunum. Kalıntı bırakmadan tüm makyajı çıkarıyor ve yapış yapış yağlı bir cilt bırakmıyor. Eğer suya dayanıklı makyaj ürünleri kullanıyorsanız tabi ki iyi sonuç alamazsınız, onun içinde çift fazlı makyaj temizleyici kullanmanız gerekiyor. Tavsiye edeceğim çok güzel bir ürün var. İlerleyen zamanlarda bahsedeceğim. Hassas ciltler için tavsiye edebileceğim uygun fiyatlı (15tl civarı) bir ürün. Bu fiyata bu performans bence harika.




Yine LP'den bir ürün canlandırıcı tonik, aynı zaman da gözenekleri sıkılaştırmak gibi bir özelliğe de sahip. Çok güzel kokusu var fakat kokuya duyarlı olanlar için sıkıntılı. Mesela bende faranjit olduğu için kimi zamanlar rahatsız edebiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder