2 Mart 2014 Pazar

Flormar, Loreal Far

Günaydın! Bugün bu farları anlatıyorum. Sadece biraz bahsedeceğim makyaj uygulaması yapmadım ama elimin üstüne denedim.



Bu üç farında pigmentasyonu çok hoşuma gidiyor ve sizinle paylaşmak istedim. Özellikle en sağdakinin metalik rengine bayıldığımı söylemeliyim. Gayet kalıcılar baz sürmediğim halde (zaten baz kullanmasını bir türlü sevemedim) akşama kadar bozulmadan duruyorlar.

Hepsi bana hediye geldi yani makyaj malzemelerine çok para harcayamıyorum mağlum öğrenciyim. Zaten sizlere yüksek fiyatlı lüks markaları tanıtamayacağım malesef. Blogum daha çok düşük bütçeli makyaj malzemeleri barındıracak - en azından para kazanana kadar :P -



Elime denedim. Mor olan Flormar numarası 60, siyah olanda Flormar numarası 73, koyu gri metalik olan Loreal'in ve numarası 78.

Umarım beğenirsiniz. İyi günler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder