10 Haziran 2014 Salı

L'OREAL Lumi Magique Fondöten ve Flormar Passionate Dots Pudra

Haftanın 2. gününden günaydınlar efendim. Şu sıralar sınavlarım yaklaştığı için bir hayli yoğunum fakat bloğumu yeterince ihmal ettiğimi düşünüyorum. Beni yazmaktan hiçbir şey alıkoyamaz. Bugün yine tüm bloggerların hakkında yazdığı Loreal'in Lumi Magique fondötenini tanıtacağım.


Hakkında hiç yazı okumadan gidip aldım normalde bir şey almadan önce baya bir araştırma yapar öyle alırdım fakat ne hikmetse bunu araştırmayı unuttum ya da bir anda karşıma indirimli denk geldi şıp diye alıverdim. Almaz olaydım. Ne yapısını beğendim ne rengi baya uydu. Öncelikle sarı alt tonlu olan cildime bu renk hiç uymadı çünkü bu renk Rose Porcelain. Azdan orataya doğru bir kapatılığı var.




 Karma olan cildime de yağlı yapısı hiç uymadı. Gördüğünüz gibi kolumun kuru yapısında bile parlıyor. Hep pişmanlık. Kuru ciltler çok sevecektir fakat benim hayatımın fondöteni kesinlikle bu değil. İndirimden alsam nolucak kullanamadıktan sonra. Ne yapacağım hiç bilmiyorum. Şu sıralar zaten sadece bb krem kullanıyorum ama bunuda bitirmem gerek. Artık sarı alt tonlu bir fondötenle karıştırıp bir şekilde tüketeceğim bunu. 




Fakat yağlı yapısını Flormar Passionate Dots Pudra  ile matlaştırıyorum ve sabitliyorum fakat benim cildimde özellikle burnumun üzerinde 4-5 saat sonra kusma yaptı. Kalıcılığı orta seviyede trasparan pudrayla sabitlemese bırakın akşamı, öğlene kadar bile zor dayanacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder