7 Haziran 2014 Cumartesi

Nouba Touch Concealer

Merhabalaaaar. Uzun bir aradan sonra yeniden yazıyorum. Bu kadar uzun ara vermemin sebebiniyse hemen açıklıyorum; fotoğraf makinemi düşürüp kırmam. Onun servisten gelmesini bekledim. Bir ygs bir makinemin kırılması derken çok fazla ara verdim.

Gelelim gelelim nouba'nın, bu renk size uyar diye kakaladıkları en açık tonu (5) uymasada yapısını çok beğendiğim bir kapatıcı. Göz çevremin cilt tonumdan bir kaç ton açık olmasını seviyorum e zaten üzerinden bir kez de fondötenle geçince hiç sıkıntı kalmıyor. Yanlış hatırlamıyorsam 48 tlden 27 tlye almıştım.


Yoğun kıvamıyla çizgilere dolmadan transparan pudrayla sabitlenmesi gerekiyor (yani en azından bende öyle) yoksa çizgileri daha derin gösteriyor. (Hemen alttaki fotoğraf) Sanırım su bazlı değil yağ bağlı çünkü yapısı baya yağlı geldi bana. Doğru rengi tutturabilseydim daha iyi sonuç alırdım belki ama fondötenle falan idare ediyorum. 

Fırçayla değil daha çok parmakla alınacak kıvamda. Zaten fırçayla yeterince homojen dağılmıyor. Parmakla hafif tampon hareketleriyle uyguluyorum ve fırçayla uygulamamdan daha iyi sonuç elde ediyorum.



Siz hangi kapatıcıyı kullanıyorsunuz? Yapısı bu kadar yoğun olmayan bir concealera ihtiyacım var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder