9 Haziran 2014 Pazartesi

Mary Lou Manizer

Merhabalar. Haftanın ilk gününden günaydın. Bugün sizlere ilk The Balm ürünüm olan Mary Lou Manizer'i tanıtacağım. Evet artık her blogger bunun hakkında bir şeyler yazıp çizdi fakat bu benim yazmama engel değil.  


Ürünün flaşlı ve flaşsız çektim içindeki renkgarenk pırıltılarıda görebilin diye. Swatchları da flaşlı ve flaşsız. En sevdiğim aydınlatıcı ünvanına sahip kendileri çünkü gerek ambalajı gerekse verdiği ışıltıya hayran kaldım. Kremsi bir rengi var çok esmer olanlar hariç bence herkese yakışıcak renkte.


Tozutmuyor, kadifemsi bir yapısı var ve pigmentasyonu oldukça başarılı. Ben bunu toz ürünleri harika dağıttığına inandığım RT'nin stippling brush'yla uyguluyorum. Kaş altına, göz pınarına, alnımın ortasına,(her ne kadar yağlı olsada) burnumun üzerine (ince bir çizgi şeklinde) elmacık kemiklerime, dudağımın üzerine canım istersede çeneme. 

Ürün 8.5 g zaten çok az miktarda kullandığımıza düşünecek olursak bu ürün insana baya yetiyor. 1 aydır benimle, anneler günü indiriminden almıştım 30 lira bişeydi yanlış hatırlamıyorsam. Aynası nedense diğer ürünlerimin aynalarından daha mı net gösteriyor ne.





Ambalajı çekmeyi unutmuşum fakat artık herkes biliyor. Şu aralar gözüm kız kardeşi Cindy'de. Ay takıldım ben birinee sana değil kardeşine :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder