26 Haziran 2014 Perşembe

The Balm Instain Allık, Nyx Lipliner

Merhabalar bugün ikisinin birbiriyle uyumunun şahane olduğunu düşündüğüm iki ürün paylaşacağim sizinle. Biri dudak kalemi diğeri allık. Kalemi allıktan önce aldım Gratisi dolaşırken uyup uymayacaklarını düşündüm ve çok uyumlu oldular. Swatchlarında farklı dursalarda yanak ve dudakta farkları anlaşılmıyor.


Nyx kalemi douglastan 8 tl ye aldım Swiss Dot allığı Gratisten 33.50tl ye aldım. Kalem daha pembemsi kalıyorum ama swiss dot tupturuncu. Hafifte olsa tozutuyor ama önemsenmeyecek kadar ufak, pigmentasyonuna diyecek laf yok harika renk veriyor o yüzden dikkatli kullanmak gerek pinstripela bu tehlikeli renkler elinin ayarını kaçırınca komik durabiliyor. Fırçayı bastırmadan ufak ufak deydiriyoruz fazlalığı atıp öyle uyguluyoruz. Bu tip yoğun pigmentli allıkları seyrek kıllı fırçalarla uygularsak daha iyi sonuç elde ederiz. Rt blush brush bunun için çok uygun.


Ambalajı her zaman ki gibi çok şeker :)

Nyx liplinera gelecek olursak; yumuşak ve kolay sürümlü. Dudağa peeling yapıpta uygulanmalı (1 tatlı kaşıği bal 1 çay kaşığı şeker) aksi takdirde dudağin kusurlarını ortaya çıkarıyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder