16 Şubat 2015 Pazartesi

Achromin Leke Kremi

Merhabalar.Bugün sizlere hayatımın kreminden bahsedeğim. 2. tüpümü kullanıyorum ama nasıl bayıldım bu kreme. Achromin cilt beyazlatıcı ve UV filtrelerine karşı korumalı. Cildi gerçekten yumuşacık yapıyor ve dudak çevremdeki koyu görüntüyü azaltıyor. Düzenli olarak 1 ay boyunca kullanıldığında cildimin rengini beyazlattı ve lekelerimi hafifletti. Sabah akşam göz çevresi hariç tüm yüze uygulanıyor. 




Cilt lekesi problemlerine karşı özel olarak geliştirilmiş Achromin Leke Giderici Krem, melanin sentezinden sorumlu tirozinaz enzimini dengeleyerek lekelerin görünümünü gözle görülür derecede azaltır. İçerdiği pigmentasyon azaltıcı etken maddeler ve  E, B3 vitaminleri sayesinde kahverengi ve koyu lekeleri azaltmaya yardımcı olur. Cilt tonundaki düzensizlikleri eşitler.
UV Filter faktörü ile güneş lekelerine karşı cildinizi koruma altına alır. Yeni leke oluşumunun önüne geçer. Cilde parlak ve canlı bir görünüm kazandırır. (Siteden alıntıdır.)


  Cildi harika nemlendiriyor. Sabah uyandığınızda bile cildinizdeki nemi fark edebiliyorsunuz. Nemlendiriyor ama yağlandırmıyor işte bu yönü çok güzel. Ürünün 6 ay içinde kullanılması gerekiyor. Ben bu ürünü Bulgaristandan aldım orada 4-5 lira. Ülkemizde 25 liraya satılıyor. Edinmek için Achromin sayfasından ulaşabilirsiniz.

ÖZGECAN ASLAN

7 yorum:

  1. Bu krem gercekten cok iyi.fakat daha etkilusi Exipigment % 4. Bana dua edeceksiniz :)

    YanıtlaSil
  2. Bu krem gercekten cok iyi.fakat daha etkilusi Exipigment % 4. Bana dua edeceksiniz :)

    YanıtlaSil
  3. bende bugün cilt doktorumdaydim ve bana iyi bir krem tavsiye etmesini istedim, aldim bakalim hic duymadim daha önce bu markayi, umarim ise yarar, seninkinide almanyada hic duymadim sanirim buralarda satilmiyor :) umarim sana cok iyi gelir, lekeler insani gicik ediyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah lekeler. Oluşmasınlar diye denemediğimiz şey kalmıyor.

      Sil
  4. MERHABA
    kremin üstüne makyaj yapabiliyormuyuz.
    tşk

    YanıtlaSil
  5. Bazı achromin yazısının altında bulgaria yazıyor bazılarının yazmıyor bu neden bilgisi olan var mı? Yurt dışından alan varsa onun kutusunda veya kendi tüpünün üzerinde bulgaria yazıyor mu? Buradaki görselde bile ilk çekilen fotoda bulgaria yazısı yok fakat bir alt karede kif o yazı var bunun nedeni nedir aceba. Cvp bilen varsa ve yazarsa sevinirim

    YanıtlaSil