20 Şubat 2015 Cuma

Yves Rocher Kayısılı Peeling

Herkese günaydın :)
Bu artık bilmem kaçıncı peeling denemem. En sonunda buldum! Bir çok marka denedim instagramdan takip edenler bilir. Hepsi cildimi tahriş etti kızarttı sivilce çıkarttı pütür pütür yaptı. Ama sonunda benimde cildime uygun peeling varmış dedim. 

Gecelerii makyajımı temizleyip bu peeling uyguladığımda ardındansa cildimi toniklediğimde makyaj kalıntısına rastladım ilk kullanımımda. Arkadaşlarım önce makyaj temizleme sütüyle daha sonra  normal temizleyiciyle çıkarmamı söylediler. Fakat ben makyaj temizleme sütlerini hiç sevemedim nedense. Ama cildimi 2 kere Garnier makkyaj temizleyicisiyle geçtiğimde tonikli pamukta hiç fondötene rastlamadım. Onun dışında kokusu fevkalade, arada durup durup açıp kokladığım doğrudur efendim :P


İçindeki tanecikler kayısı çekirdeğinden oluştuğu için bir hayli sert yapıdalar. Peeling cilde çok bastırılmadan hafif hafif dairesel hareketlerle uygulanmalı. Kuvvet uygulandığı taktirde ciltte tahriş meydana gelebilir. Benim cildimde hiç bir şekilde kızarıklığa, tahrişe,sivilceye veya kaşıntıya yol açmadı.


Ürünün hafta 1-2 kere kullanılması öneriliyor. Ben diğer günler makyajımı yine Yves Rocher markasının yağlı ciltler için olan yeşil jeliyle temizliyorum. Onun hakkında da yakında ayrıntılı bir post hazırlayacağım. Bir süre daha kullanıp iyice fikirlerim netleşsin istiyorum.

Aranızda bu peeling kullanan var mı? Ben bu peelingle devam ederim artık baya bir. Çünkü çok memnun kaldım. Yves Rocher sayfasından ulaşabilirsiniz. İyi günler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder