12 Şubat 2015 Perşembe

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Merhabalar, bugün artık neredeyse herkesin elinde olan bir makyaj temizleme suyundan bahsedeğim. Bu ürün sürekli olarak Bioderma ile karşılaştırılıyor. Ben biodermayı hiç kullanmadığım için o konuda yorum yapamayağım. Yüzdeki, gözdeki makyajı tek seferde (waterproof hariç) çıkarıyor. Hassas ciltler içinde uygun ayrıca. Benim cildim çoğu peelinge karşı alerji gösteriyor kızarıyor ve pütür pütür oluyor, o yüzden özellikle artık doğal ve hassas ciltlere özel ürünleri seçmeye özen gösteriyorum.

Ürün renksiz ve kokusuz. Kıvamı sudan farksız. Temizlemeden sonra durulama ihtiyacı hissettirmiyor. Hoşuma giden bir diğer yönü ise ağız kısmının dar olması. Pamuğa az ürün alıyorsunuz ürün israf olmuyor.

Cildimi 2 kere temizliyorum tabi içime sinmiyor benim :) Başta biraz yapış yapış hissedebilirsiniz ama o etki daha sonra kayboluyor. 400 mllik ürün 200 defa kullanım vaad ediyor. İndirimle 14 liraya almıştım yanlış hatırlamıyorsam. Alkol ve paraben içermemeside büyük bir artı. Ayrıca fiyat performans açısından oldukça iyi bir ürün.

3 yorum:

  1. Bende bu ürünü çok severek kullanıyorum favorim diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  2. Bende bu ürünü kullanıyorum çok memnun kaldım :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil