12 Şubat 2015 Perşembe

Yves Rocher Kuru Saçlar için Besleyici&Onarıcı Saç Maskesi

Merhabalar. Bugün sizlere 3 ay'a yakın bir süredir kullandığım saç maskesinden bahsedeğim. Bu kuru saçlar için olan maske Yves Rocher markasına ait. Yulaf ve karite yağı içeren bu maske çok güzel kokuyor. Maske haftada 1-2 kere ıslak saça uygulanıyor. Duşta saçımızı yıkadıktan sonra bu maskeyi saçlarımızın uçlarına uyguluyoruz.Saçımızı şampuanlıyoruz duruladıktan sonra diplere deydirmeden uyguluyoruz. Ben kulak hizzamdan aşağı uyguluyorum Bir toka yardımıyla saçımızı topluyoruz ve duş sonuna kadar bekletiyoruz yani 10-15 dk yeterli oluyor. Daha sonra duruluyoruz ve saçımıza başka hiçbir şey uygulamadan çıkıyoruz. Ben haftada 2 defa kullanıyorum çünkü benim saçlarımın uçları aşırı derecede kuru ve yıpranmış halde anca yetiyor. 3 kere uygulasam yeridir.

 Ürün silikon,paraben ve renklendirici içermiyor doğal bir ürün. Kokusu kutuyu açar açmaz buram buram kokuyor ve duştan sonra dahi tümgün kokusunu yitirmiyor. Saçıyumuşacık yapıyor. Dolaşan saçlarım hemencecik açılıyor ekstradan bir yağa gerek duymadım.


Ürünün 6 ay kullanma süresi var. Ben bayıldım bu maskeye kesinlikle tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder