19 Şubat 2015 Perşembe

Maybelline Affinimat Fondöten

Merhabalar. Denediğim bir çok fondöten arasından bugün sizlere Maybelline Affinimate serisini ait olan bir fondötenden bahsedeğim. Bu fondöten benim tenim için bir hayli açık fakat elimde bulunan koyu renkli fondötenleri açmak için kullanıyorum. Mesele Loreal true match fondötenin alt tonu bana uyduğundan dolayı w3 numarasını almıştım fakat koyu geliyor o sorunuda bu fondötenle hallediyorum. Keşke w2si Türkiye'ye gelse bende böyle uğraşmasam çünkü o tam benim rengim. 

Artık kendi kendime karar verdim ki sırf cildim kusursuz görünsün diye yoğun kapatıcılı fondötenler kullanmayacağım. Örneğin yine True Match be Note Cosmeticsin Detox Protex fondöteni yüksek kapatılıcılığa sahip fondötenler. Bu ve bunlar gibi ürünler sadece cildi yormaktan başka birşey yapmıyor. Tabi cildinde kapatıcak yoğun kusurları olanlar için bir  şey  diyemeyeceğim ama benim artık gözüm açıldı ve Maybelline ve Mac Face and Body gibi biraz daha hafif fondötenlere yöneleceğim diyelimki sadece ufak bir yerde kusur var leke veya sivilce izi gibi o zaman onu concealerla kapatacağım yani bütün suratımı yormaya gerek yok diye düşünüyorum.
Ay ne çok konuştum öyle. Haydi bir ürüne göz atalım.

Bu fondöteni tek başına kullandığımda Flormarın toz pudrasıyla sabitlesem dahi günün sonunda T bölgemde yağlanma gözlemledim. Fakat yinede diğer fondötenlere nazaran bu parlama bir hayli azdı bende görmezden geldim. Bendeki rengi 02 Light Porcelain. Kış aylarında fondötenimin rengi açmaktan ziyade tek başına kullandığımda oldu bu fondöteni. Ben biraz beyaz ten hastası olduğum için :) boynumada uygulayınca cildimin diğer bölgeleri arasında pek fark kalmadığını düşünüyorum çünkü kış aylarında cildim epey beyazlaşıyor.


Ürün likit yapıda oldukça akışkan. Orta kapatıcılığın bir tık altında, cilt tonunu eşitlemekte oldukça başarılı buldum bu fondöteni. Öyle ki geçen gün 2. tüpümü aldım. 


Ürün 17 güneş koruma faktörü içeriyor. Çoğu fondöten gibi 12 ay kullanım süresi var.


Elimdeki fondötenler bitince 14 Creamy Beige rengini alacağım. Cilt rengimle tam uyuştuğunu gözlemledim testerını denediğim tabi tüm yüzüme uygulayınca nasıl durur bilemem. Bakalım ondan memnun kalacak mıyım böyle :)

İyi günler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder